Tworzenie stron internetowych - cennik
Tworzenie stron internetowych - cennik 16 marca 2017

Tworzenie stron internetowych: cennik i wybór pakietu

Tworzenie stron internetowych - cennik

Standardowe cechy każdej naszej strony

Pełna responsywność (strona automatycznie dostosowuje swój wygląd i układ do wielkości ekranu) – dzięki temu dobrze wygląda i działa na każdym urządzeniu: komputer, tablet, smartfon itd.)
Dodanie lokalizacji Twojej firmy do map Google – dzięki temu będziesz widoczny dla osób przeglądających mapę oraz korzystających z nawigacji samochodowej. Firma pojawi się też  na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania
Optymalizacja dla wyszukiwarki Google (SEO) – dzięki temu strona będzie osiągała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania
Na życzenie w cenie jest założenie fanpage’a na Facebooku oraz pełna integracja fanpage’a ze stroną (polubienia, wyświetlanie na stronie postów z Facebooka, logowanie przez media społecznościowe (Facebook, Google+, Twitter) itd.)
Możliwość wykupienia strony na własność lub posiadania jej w taniej opcji abonamentowej z możliwością zmiany
Wsparcie oraz pomoc Webmastera (przez 12 miesięcy w opcji wykupu na własność, lub przez okres trwania umowy w opcji abonamentowej)
Możliwość zlecenia nam pełnej administracji stroną (wtedy to my odpowiadamy za dodawanie i zmianę treści)

Cennik pakietów

(wszystkie ceny netto)

Pakiet Mini
(wizytówka lub Landing Page)
na własność:
499,- PLN
lub w abonamencie:
99,- PLN/m-c
na 6 m-cy
59,- PLN/m-c
na 12 m-y
39,- PLN/m-c
na 24 m-ce
Strona główna i max 3 podstrony
Wybór spośród 3-ch podstawowych szablonów graficznych strony
Możliwość wyboru kolorystyki i układu w ramach wybranego szablonu
Adres pocztowy e-mail
Standardowo brak panelu administracyjnego do zarządzania treścią (na życzenie za dopłatą)
domena .pl
Mapa Google
Wtyczki społecznościowe
Formularz kontaktowy
Zaprojektowanie prostego logo Twojej firmy (do wykorzystania również poza stroną)
Dodatkowo 1 dowolny plugin zwiększający funkcjonalność (wraz z konfiguracją)
 
 
Pakiet Midi
(standardowa strona firmowa)
na własność:
1.199,- PLN
lub w abonamencie:
239,- PLN/m-c
na 6 m-cy
139,- PLN/m-c
na 12 m-y
99,- PLN/m-c
na 24 m-ce
Strona główna i max 10 podstron
Profesjonalny szablon graficzny strony dobierany w uzgodnieniu z klientem
Możliwość wyboru kolorystyki i układu w ramach wybranego szablonu
Pięć adresów pocztowych e-mail
Panel administracyjny do zarządzania treścią
domena .pl
Mapa Google
Wtyczki społecznościowe
Formularz kontaktowy
Zaprojektowanie graficznego logo Twojej firmy w kilku wersjach (do wykorzystania również poza stroną)
Dodatkowo 5 dowolnych pluginów zwiększających funkcjonalność (wraz z konfiguracją) lub instalacja i konfiguracja platformy blogowej lub własnego forum
Szkolenie z dodawania do strony treści oraz administrowania stroną
Administracja stroną przez okres 30-tu dni po wdrożeniu (w tym okresie to nam zlecasz dokonywania zmian na stronie)
Pakiet Maxi
(rozbudowany serwis dowolnego typu)
na własność:
od 2.499,- PLN
lub w abonamencie:
od 499,- PLN/m-c
na 6 m-cy
od 299,- PLN/m-c
na 12 m-y
od 199,- PLN/m-c
na 24 m-ce
Dowolna ilość stron i podstron
Profesjonalny i rozbudowany szablon graficzny strony dobierany i konfigurowany w uzgodnieniu z klientem
Indywidualnie zaprojektowana grafika na stronę wliczając logo, nagłówek i inne elementy graficzne a także obróbka graficzna dostarczonych multimedów
Dowolna ilość adresów pocztowych e-mail
Panel administracyjny do zarządzania treścią
domena .pl
Mapa Google
Wtyczki społecznościowe
Formularz kontaktowy
Zaprojektowanie profesjonalnego logo Twojej firmy w kilku wersjach (do wykorzystania również poza stroną)
Własne forum lub platforma blogowa oraz dowolna ilość dodatkowych pluginów zwiększających funkcjonalność
Szkolenie z dodawania treści i administrowania stroną dla dowolnej liczby osób
Administracja stroną przez okres 90-ciu dni po wdrożeniu (w tym okresie to nam zlecasz dokonywania zmian na stronie)

Tworzenie stron internetowych – usługi dodatkowe:

Kampanie reklamowe Google AdWords

Kampanie Google AdWords. Skoro masz już stronę to warto ją zareklamować. Czasem sama widoczność strony w wynikach wyszukiwarki Google może nie wystarczyć, aby klienci zainteresowani się Twoją ofertą. W Google AdWords Sam ustalasz budżet reklamy, miejsce, czas i inne parametry jej wyświatlania (miejscowości, regiony) i co ważne płacisz TYLKO za kliknięcie potencjalnego klienta w reklamę. Masz pełną kontrolę nad budżetem i kampanię możesz w każdej chwili przerwać. To na prawdę działa: tylko 1/5 użytkowników Internetu odróżnia reklamę od wyników wyszukiwania. Co więcej: dzięki połączeniu kampanii z usługą Google Analytics dostajesz od nas pełną analizę wyników kampanii.

Widoczność firmy na mapach Google

Widoczność firmy na mapach Google. To kolejny sposób na doskonałą reklamę. Użytkownicy korzystając np. z nawigacji Google będą widzieć Twoją firmę na mapie. Firma będzie się także pojawiać podczas wyszukiwania instytucji wg kategorii (np. ktoś wybiera na smartfonie pokazywanie lokalizacji najbliższych warsztatów samochodowych). Podczas wyszukiwania informacji w wyszukiwarce Google użytkownikom wyniki wyszukiwania prezentowane są również w formie mapki. Jak się ma widoczność na mapach Google w porównaniu do standardowych wyników wyszukiwania? Przykładowo, jeśli użytkownik wpisze w wyszukiwarkę np. „warsztat samochodowy biała podlaska” to informacja o Twoim przykładowym warsztacie może się nie wyświetlić w wynikach wyszukiwania w ogóle (zależy to od wielu czynników: konkurencja nie śpi), ale na mapie wyświetli się na pewno. Warto więc, aby Twoja firma była na mapach widoczna. Operacja dodania do map Google jest jednorazowa. My zajmujemy się tym profesjonalnie. Uwaga, podczas tego procesu Twoja firma będzie weryfikowana bezpośrednio przez Google aby uwiarygodnić jej istnienie.


Chcesz zobaczyć swoją stronę? Złóż niezobowiązujące zamówienie. Jeśli strona Ci się nie spodoba nie musisz za nią płacić.